Časté otázky

PODPORA
Máte otázku týkající se používání platformy RedFix nebo máte problém s registrací? Žádný problém, jsme tu pro vás. Na této stránce najdete přehled nejčastějších otázek. Nevidíte odpověď na svou otázku? Náš typ podpory je vám k dispozici každý pracovní den. Vyplňte formulář na konci této stránky a my se vám do 24 hodin ozveme.

Q&A

  • Jak se do sítě RedFix přihlásím?

    Stát se členem naší sítě je velmi snadné. Vyplňte online formulář žádosti. K tomu nepotřebujete žádné další dokumenty. Poté se přihlaste do naší bezplatné aplikace a hned začněte.

  • Kolik registrace stojí?

    Registrace firmy podléhá jednorázovému poplatku za roční členství. Nejsou žádné další poplatky. Firmy platíte tedy pevnou částku za rok bez ohledu na počet přijatých nebo uveřejněných prací. Skvělé!

  • Jací klienti jsou součástí sítě RedFix?

    Klienti v naší síti působí v mnoha různých odvětvích. Patří sem nejen zemědělství, stavebnictví a zdravotnictví, ale také logistika a podpora akcí.

  • Čím se RedFix liší od ostatních online pracovních platforem?

    Většina platforem účtuje hodinové nebo vysoké členské poplatky. My ne. Pracovníci na volné pracují přímo pro klienty. Platby jsou prováděny přímo od klienta pracovníci na volnéi. RedFix navíc působí v několika zemích. Pokud chcete, můžete tedy přijímat práce nebo najímat pracovníci na volné z ciziny.

  • Jak mohu jako firma uveřejňovat práce?

    Naše platforma vám umožňuje snadno se spojit s pracovníci na volnéi. Po registraci své firmy se můžete přihlásit v počítači nebo aplikaci. Vytvořte si projekty a zadejte své předvolby. Například období, ve kterém pracovníky hledáte, které kvalifikace jsou nezbytné nebo jakou hodinovou sazbu chcete platit. Toho správného pracovníci na volné najdete přímo na naší platformě. I když nejste na počítači nebo tabletu, budete automaticky dostávat oznámení, když najdeme protějšek.

  • Jak dlouho má registrace platí?

    Všechna členství platí jeden rok. Po jednom roce je vaše členství automaticky obnoveno na další rok. Pokud nechcete, aby k tomu došlo, můžete toto automatické obnovení kdykoli vypnout.

  • Jaká je pravděpodobnost, že najdu protějšek?

    Do naší sítě je zapojeno mnoho různých druhů klientů. Vzhledem k tomu, že klienti i pracující na volné noze pocházejí z nejrůznějších oborů, je pravděpodobnost vysoká. Díky velkému nárůstu počtu uživatelů, se pravděpodobnost shody stále zvětšuje. Také využíváme velmi sofistikovaný software. To znamená, že když vám najdeme protějšek, je pravděpodobně kvalitní.

  • Co když chci pracovat v zahraničí?

    Žádný problém! Možnosti, včetně zemí, ve kterých chcete pracovat, si zadáte sami. Tyto možnosti si můžete kdykoli změnit.

 


 

Stále máte otázky, na které neznáte odpověď?

Pomocí níže uvedeného formuláře požádejte o pomoc naši podporu.

 

 

Stáhněte si aplikaci a hned se do toho pusťte.

Už jste si aplikaci stáhli? Pak si můžete účet vytvořit okamžitě.